BenSa

Esport!

                                           Primer de tot, per a què serveix fer esport? 

                  L’esport i l’activitat física ens impedeix patir depressió, ansietat, diabetis i sobrepès. Us recomanem fer 150 minuts d’esport per dia, és a dir, 30 minuts durant 5 dies a la setmana.

Si sou principiants, us recomanem fer:

– 5 minuts d’estiraments,
– 30 segons de planxa i 30 segons descans dues vegades
– 1 minut d’abdominals, 30 segons de descans, 30 segons d’abdominals més, i repetim això tres vegades
– 1 minut de descans, i beure
– 15 burpees en 1 minut

Tornem a fer aquest circuit una altra vegada sense fer l’estirament del principi, però després d’haver fet els 15 burpees feu l’estirament final. 

Si sou experimentats, us recomanem fer:

– 5 minuts d’estiraments

– 1 minut de planxa i 30 segons de descans, i repetir això cinc vegades

– 1 minut d’abdominals i 30 segons de descans, i repetim això tres vegades

 – 1 minut de descans, i beure

– 15 burpees, 30 segons de descans, 10 burpees , 15 segons de descans, 5 burpees i 1 minut de descans, i beure

– 1 sèrie de tres vegades de planxa durant 1 minut, i 30 segons de descans 

– I per acabar, 5 minuts d’estiraments